tisdag 30 juli 2013

Fynd! (Henrik)

Jag har under en längre tid (ja, jag har faktiskt inte koll på hur länge) sprungit i ett par Adidas Adistar Boston 3 (som syns tydligt i bloggens sidhuvud). Det är de klart bästa skorna jag någonsin ägt. Grym passform, lätta (tillräckligt lätta utan att vara flugviktare) och med en riktigt bra löpkänsla. De har på senare tid börjat bli lite slitna, så jag började för en tid sedan fundera på att köpa ett par exakt likadana igen.

Nu slumpade det sig så att något pucko på Stadium för någon månad sedan tyckte att 600 kronor var ett lagom pris för denna sko (som på löplabbet exempelvis kostar 1300). Bara att tacka och ta emot! Jag letade här i Västerås, men de var självklart slut i min storlek, men när jag råkade vara i Stockholm i samma veva så hittade jag det här paret i rätt storlek. 


Snygga är de också. Nu i efterhand ångrar jag nästan att jag inte köpte två par.

Nu har jag sprungit två pass i dem och de känns nästan redan lika insprungna som det äldre paret. Ett riktigt fynd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar