måndag 8 juli 2013

Grus i maskineriet (Martina)

I våras köpte jag mina allra första skor för framfotalöpning, ett par Nike free V04 3.0. De är verkligen både snygga, lätta och grymt sköna...om det inte vore för att de samlar på sig grus som värsta magneten och när man hör ett visst, nästan metalliskt, läte när man springer...ja då vet man att det är dags att tömma dom på grus.


Många små nävar grus blir snabbt ett helt grustag


Inte helt okej och ett stort misslyckande från Nikes sida. Om det finns vissa tillfällen att vara otrogen sina kära så är nu tidpunkten inne för det. Behöver dock reka av området lite innan dumpning sker. Problemet är att det finns allt för många olika typer att välja på ute på marknaden och det kan vara svårt att hitta någon ny som passar mig.

Kräsen som jag är har jag så klart mina krav på hur en trogen löparsko bör vara:


  • Ska var snäll och inte göra mig illa 
  • Ska vara flexibel 
  • Se snygg ut
  • Ha ett gott rykte 
  • Positiv till ett öppet förhållande 
  • Gilla snabba fläktar men även att softa 
  • Alltid redo när lusten faller in




Vad tror ni? Kan jag hitta dom jag söker?








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar