torsdag 28 februari 2013

En underbar morgon


Ett underbart morgonpass på längdskidor. Klev medvetet upp extra tidigt i morse för att kunna få njuta av en soluppgång och eftersom det blir ljusare och ljusare ute så är det snart de sista tidiga morgnarna man får se en soluppgång (om man inte vill kliva upp ohumant tidigt förstås).

Någon/några fantastiska människor har varit så vänliga och pistat och skotrat ett fint spår på 6 km på golfbanan. Det är nära och bra och jag behöver inte ta mig in till stan för att kunna få utnyttja ett skidspår. Det blev en tur på 9 km och jag var helt ensam ute på golfbanan. Jag känner mig tillfredsställd med morgonens pass samt över att jag fått vara utomhus en sådan här härlig, lagom kall och solig morgon. Nu frukost!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar