torsdag 21 februari 2013

Frustrationsklåda

Missat en hel veckas träning...eller missat och missat mera blivit illa tvingad att avstå från att träna. Några dagars maginfluensa som vandrat från familjemedlem till familjemedlem har gjort att jag fått stå tillbaka. Detta har bidragit till en viss abstinens och jag har sprungit fram och tillbaka här hemma med mer eller mindre frustrationsklåda (jag lovar denna åkomma existerar), kört lite armar här, kämpat med mina obefintliga chin ups där. Oj en liten paus...kör lite crunches och en och annan planka. Ja det gäller att ta varje liten stund och skapa ett litet träningstillfälle. Men ikväll så får jag äntligen göra av med den energi som lagrat sig. Jag har redan lagt fram mina kläder, där ligger de nu som väldresserade polishundar och väntar på att få ge sig ut på ett uppdrag och bli riktigt svettiga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar