måndag 3 juni 2013

Lyxigt skabbigt! (Martina)

Har börjat inse att jag kommer aldrig...aldrig någonsin...få några fina sommarfötter. Mina fötter kommer aldrig se snygga ut, inte ens i ett par grisdyra skor från Gucci. Nu är det lika troligt att jag äger ett par Gucciskor som att Kungen torkar sig själv i arslet och det gör han säkert men jag äger fortfarande inga Gucciskor. Inte några skor från Prada heller...eller ett par Manolo Blahnik för den delen.

Hade ett viktigt möte idag och då gällde det att vara snygg från topp till tå...det gick sådär. Det gamla lacket skulle bort för att förse tånaglarna med en ny somrig färg. Efter evigt gnuggande förstod jag att det inte var lacket jag försökte få bort...det var ju redan borta. Det är kul att man kan trolla lite, för fram kom de ena blå nageln efter den andra. Så nu går jag här hemma och viftar med 4 blå tånaglar och 1 nagellös tå.

Att tejpa funkar inte...att byta skor funkar inte...kompressionsstrumpor funkar inte...Så vad gör jag för fel? Varför ständigt återkommande blånaglar så fort löparsäsongen sätter igång? Hittar inget svar och accepterar mina fula naglar på för övrigt grymt heta och sexiga fötter.
Bild från zazzle.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar