onsdag 22 januari 2014

Eländig (Henrik)

Det var länge sedan sist, så jag ska väl inte gny för mycket, men det är bra frustrerande att bli sjuk när man är inne i ett bra träningsflyt.

Jag kände det redan i söndags morse. Svullet och ömt på ena sidan i halsen. Så söndagens morgonpass blev inställt och under dagen så blev det värre för att sedan övergå till feber under natten. Måndag och stora delar av tisdagen spenderades i sängen med feber, ont i kroppen och en groteskt uppsvullen och irriterad hals. I dag har jag mått bättre och jobbat en del hemifrån och nu i kväll så känner jag att till och med det halsonda börjar ge sig.

Jag vill ju träna! Men som det känns nu så kommer den här veckan få bli helt träningsfri. Så hoppas jag att jag kan ta nya tag nästa vecka. (Möjligen att jag smyger in ett kettlebellpass under helgen om jag mår bra)

4 kommentarer:

  1. Fy bubblan, krya på dig! Jag kikade efter dig (och andra smygtittare) i Västerås i måndags, men jag fick sen utgå från att du var sjuk. Man missar inte ett tillfälle med mig frivilligt! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag försökte kräla mig upp ur sängen för att få chansen att se en glimt av dig, men benen bar mig inte ;-)

      Radera