tisdag 28 januari 2014

Mina nya långa (Martina)

Idag kom mina nya vänner... ett par riktigt låååånga som ska få hänga med mig ut i skogen och hjälpa mig komma fram på allra bästa sätt. Denna gång föll mitt hjärta för ett par Inov-8 X-talon 212.

Sprang runt här hemma i huset lite grann och längtan ut i skogen växte ännu mer, men så länge som jag fortfarande har ont i halsen så får de ligga bredvid mig på huvudkudden om nätterna.

 Årets modell föll mig färgmässigt i smaken 
men snart är de grå, leriga och om inte ännu snyggare. 

6 kommentarer:

  1. Haha, skor på huvudkudden :-) bra val, löpglada skogsskor med bra fäste! Tror ni kommer trivas fint tillsammans!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska bli otroligt spännande att få inviga dom och jag hoppas att de grejar skogen ordentligt.

      Radera
  2. Snygga! Men nu tycker jag det är dags att det där halsonda försvinner! Bort bort!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du Louise... det tycker jag också. Håller tummen för att jag i helgen kan smyga igång igen.

      Radera