torsdag 16 januari 2014

Frustration (Martina)

Idag var det en sådan där riktigt dålig gymdag. En sådan där riktig frustrationsfylld timme på gymmet där jag önskade att någon bara kom och sparkade mig riktigt hårt eftersom jag inte riktigt förmådde peppa mig själv till fullo.

Idag var det dags för ben med marklyft, frivändningar, knäböj, benpress och kettlebell swingar. Marklyften fick jag gå ned i vikt för att orka med tre set och vid frivändningarna kändes stången så fruktansvärt tung att jag faktiskt blev förbannad. Så förbannad att jag hade lust att slänga stången åt h.....

Ja lite så här kände jag mig men skam den som ger sig samt att jag känner tacksamhet för att jag har förmågan att lägga band på min frustration:

(Varning för känsliga öron då jag inte kan lova ett vårdat språk men ack ett sådan roligt klipp och jag rekommenderar att titta på det tiden ut) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar