tisdag 12 mars 2013

Orutinerat

Gårdagens pass blev inte riktigt som jag förväntat mig och hur tänkte jag egentligen. Hade laddat kroppen med på tok för lite mat och klämde en burk tonfisk (mest för att få någonting i magen) på stående fot när jag lämnade jobbet. Stress stress stress...vissa dagar är inte alltid helt optimala.

Vi var galet många som var träningssugna vilket är ett vanligt fenomen på måndagar. Hmmm...efter helg kommer måndag och kanske för många ångestladdat så visst förstår jag varför.   Blev tvungna att frångå planen med 40 30 20 sek då vi inte skulle hinna på grund av så många deltagare så istället blev det 2 x 30 sekunder med vila på 10 sekunder mellan varje set samt vid byte av station. Jag kände mig kanske något trött men cirkelträningens 12 stationer klarade jag förvånansvärt bra och jag kände mig stark som en björn. Det är ju för roligt det här!!!

15 minuter swooooosch!!!

Men vänta...det tar inte slut här och jag vet att Nina gärna vill plåga oss lite och så även denna gång. 3 set Tabata varav det första var 4 minuter upphopp med djupa benböj för att sen övergå till 4 minuter djupa twist för att sist avsluta med 4 minuter crunches. Kom aldrig så långt...2:a setet twist slog knock out på mig med blodsockerfall deluxe. Den där känslan av att man inte riktigt vet vart upp eller ned är och hur man än kämpar så orkar man inte hålla kroppen upprätt, den är riktigt otäck. När folk började strömma fram med riskakor och aminosyror i vätskeform (vilket by the way smakade skitgott) då kände jag -Fan vilka fina människor som finns runtomkring en och jag är er evigt tacksam, trots att jag kanske inte hann tacka alla involverade. Hoppas jag får chansen att träffa er på torsdag igen och då ska jag banne mig ha fyllt på alla depåerna ordentligt och köra så det ryker. Det ska bli ett grisigt pass!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar