torsdag 22 augusti 2013

Om att fynda! (Martina)

En ny sportbutik, XXL Sports, har öppnat i stan. Den här butiken har allt inom sport och fritid... ja verkligen allt. Till och med den galmorösa världen inom Bågskytte har fått en hel vägg för sig själv. Visste inte att Bågskytte var så stort men det är alltid kul att bli upplyst om något som jag i min lite mindre glamorösa värld inte visste om var så storartat vidsträckt.

Själv dök jag, inte tillräckligt överraskande nog, direkt in på träningsavdelningen. Jag gillar när man har sådana där grymma erbjudanden som man verkligen inte kan förstå hur det ens kan gå till och tanken bara svindlar mitt i detta frosseri. Fyndade ett par löpartights från Nike för bara 199 kronor, en tröja, också från Nike, för 99 kronor och 2-pack löparstrumpor för 69 kronor. Lite C-vitaminbrus för 10 spänn/röret kan vara välbehövligt till hösten. Hutlöst! Jag vet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar