lördag 31 augusti 2013

Kraft att stå emot! (Martina)

Gaahhhh!!

Det verkar som om hela stan lider av halsont och feber och hur mycket jag än har korsat mina fingrar framför mig så fort någon har nyst eller hostat så kunde jag inte stå emot baskiluskerna. Halsen svider och kroppen känns tyngre än vanligt.

Blir inget lopp imorgon men det känns helt ok. Visst skulle det vara roligt att testa någonting helt annat men det är inte fy skam att få delta som publik. Henrik kommer ha en GoPro kamera på sig så jag kommer inte att missa någonting förutom väta, lera och svett. Även det känns helt ok.

Trots att jag inte få delta imorgon så kryper det i kroppen och löparskorna ropar högt mitt namn. Det är svårt att värja sig men jag vill inte riskera att dra på mig någonting långvarigt inför Halvmaran. Så även om oanade krafter försöker dra mig upp och ut så är kraften att stå tillbaka denna gång mycket starkare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar